Nieuws
17 juni 2020

Mooie PREM-waarderingen voor wijkverpleging Archipel Thuis

Mooie PREM-waarderingen voor wijkverpleging Archipel Thuis

Wat is de PREM?
PREM Wijkverpleging (Patient Reported Experience Measure) is een vragenlijst die de ervaring en beleving van cliënten met de wijkverpleging meet. De vragenlijst bestaat uit 9 ervaringsvragen, te beantwoorden op een schaal van 1 tot en met 10: een aanbevelingsvraag (NPS), 2 open vragen (wat kan beter en waarover bent u zeer tevreden) en een aantal achtergrondvragen.

Ondanks covid heeft de PREM gewoon plaatsgevonden. Joris van Loveren van Van Loveren & partners heeft dat voor het tweede jaar keurig voor ons georganiseerd. En afgelopen week was de uitslag bekend, die we heel graag met jullie delen! Op alle 9 onderdelen beter gescoord dan in 2019; een hele mooie prestatie van de teams! Alle cijfers tussen de 7 en 8,5 en op drie onderdelen significant beter dan de benchmark (2019) te weten; aandacht, gemak en gezondheid! En als er in je logo ; Thuiszorg met AANDACHT staat; zullen jullie begrijpen dat we heel blij zijn dat dit door de cliënten ook zo wordt ervaren. Een mooie opsteker voor alle collega’s! Maar het geeft ook inzicht hoe we ons nog verder kunnen verbeteren. We zijn SUPER trots op dit resultaat! En zullen dat samen vieren wanneer covid dat weer toe laat.