personenalarmering van Archipel Thuis

Uw eigen huis is de meest vertrouwde plek die er is. Daarom wilt u ook dat u zich veilig voelt. Dat er direct hulp voor u klaarstaat als het nodig is.

Personenalarmering van Archipel Thuis is er dag en nacht. U doet een beroep op alarmering als er nood is en u zelf niet bij de telefoon kunt. Bijvoorbeeld als u gevallen bent of u zich plotseling onwel voelt. Wanneer u hulp nodig heeft, staan onze medewerkers op elk moment van de dag én nacht voor u klaar.

Archipel Thuis werkt voor de personenalarmering samen met Jinca. Jinca heeft een 24/7 bemande alarmcentrale met zorghulpverleners. U staat met één van hen in contact als u een oproep doet. Zij zorgen dat u zo snel mogelijk de hulp krijgt die u nodig heeft, of dat nu uw mantelzorger is, een medewerker van Archipel Thuis of direct een huisarts/ambulance.

Hoe werkt personenalarmering? 
Er wordt bij u thuis een alarmkastje geïnstalleerd. Met dit kastje kunt u in geval van nood 24 uur per dag de alarmcentrale bellen. Het kastje is een intercom en werkt als een telefoon waarmee u vanuit uw hele woning kunt praten. Bij het apparaat wordt standaard een zender geleverd die u om uw hals of pols draagt. Voor het maken van een alarmoproep drukt u op de rode knop van de zender of op het alarmkastje. U krijgt dan direct contact met de alarmcentrale van Jinca. Indien nodig leggen zij contact met uw familie/ mantelzorger zodat zij te hulp kunnen komen. Als u professionele zorg nodig heeft dan komt één van onze medewerkers bij u thuis. Bij noodgevallen schakelt de alarmcentrale direct een huisarts of ambulance in.

Archipel Thuis biedt personenalarmering in de volgende postcodegebieden

Personenalamering, persoonlijk alarm, persoonsalamering

Meer informatie?

Bekijk hier de film over het gebruik van het digitale systeem van Jinca/Telelockcare. Bekijk de folderdeze website of neem rechtstreeks contact op met Jinca:

T 088 55 20 280
klantenservice@jinca.nl